Опиеност

Sunday, May 27, 2012.
На моменти не сакам да сум свесна,
намерно се губам и летам,
некаде далеку од се
блиску до тебе и твоите чекори.
Летни и ти!
Изгуби се во мене,
незнам која сум и од каде потекнувам,
сега сум жена само
и како жена те прегрнувам,
прегрни ме и ти,
не ми е битно ни кој си , ни од каде си!
Небото е бескрајно,
виното е длабока вода во која пловиме,
се губиме во незнаење и невиност
додека минливоста не не проголта.
Дотогаш летај со мене!
Понеси ги моите чувства во градината на задоволството,
без вина, без страв , без причини , ни последици,
не постои друг свет за нас,
освен оној во нашите срца.
Залиј и наздрави со вино
и прости му на моето пијанство,
не ме суди , ниту обвинувај!
За љубовта нема правила , ниту реалност,
се е фантазија, се е илузија,
остави ме да верувам и не ми ги поткаструвај крилјата
и да ми е последен овој лет
нека биде само за нас и никој друг.

Comentários:

Post a Comment